ثابت   02156355400    

همراه 09122845512

instagrampaje of aryancooler store           whatsappgroupicon

کولرهای گازی کم مصرف، یا به عبارت دیگر کولرهای گازی اینورتر، از تکنولوژی‌های پیشرفته‌تری برخوردار هستند که به کاهش مصرف انرژی و افزایش بهره‌وری انرژی کمک می‌کنند. کولرهای گازی کم مصرف نوع نسبتاً جدیدی از کولرهای گازی می باشند که این کولرهای گازی را با نام اینورتر نیز می شناسند.این کولرها نسبت به سایر کولرهای گازی برق بسیار کمتری مصرف می کنند.از این رو با استقبال بسیار از مشتریان روبرو شده اند .مصرف بهینه برق توسط این کولرها جایگاه ويژه ای برای آن در بازار و نزد مشتریان ایجاد کرده است.و کم مصرف بودن یکی از آپشن های مشتریان برای خرید کولرگازی می باشد.

درکولرهای گازی ساده هنگام روشن کردن کولربه دلیل استارت اولیه حدود 20 تا 25 آمپر برق صرف می شود و کولر روشن می شود و پس از آن کولر به صورت متناوب بر روی 12 آمپر کار می کند.در حالیکه در کولرهای گازی کم مصرف یا اینورتر استارت اولیه نداریم و وقتیکه کولرگازی را روشن می نماییم کولرگازی با قدرت نیم،1و 2 آمپر شروع به کارکردن می کند و به آمپرهای 8 و9  و در نهایت 11 و12 می رسد .کولرهای گازی اینورتر به صورت متناوب بر روی یک آمپر کار نمی کنند و مقدار آمپر مصرفی کولرهنگام کارکردن به طور متناوب کم و زیاد می شود.

نکته دیگری که در مورد آمپر مصرفی کولرهای گازی اینورتر وجود دارد این هست که کولرهای گازی اینورتر کوچک تر مصرف برق کمتری دارند. برای مثال نهایت آمپر مصرفی درکولرهای گازی 24000 حدود 8 آمپر می باشد اما در کولرهای گازی 36 هزار این عدد به 11و12 آمپر می رسد.

در مقایسه با کولرهای گازی سنتی، که در فاز‌های خود به حالت روشن و خاموش می‌روند کولرهای گازی اینورتر دارای ویژگی‌های زیر هستند:

  1. تنظیم پیوسته فرکانس:
    • کولرهای گازی اینورتر توانایی تنظیم پیوسته فرکانس کمپرسور را دارند. این به معنای این است که توان خنک‌کننده به طور خودکار تطابق پیدا می‌کند و به میزان نیاز و درجه گرما در محیط تنظیم می‌شود. این تنظیم پویای فرکانس کمک می‌کند تا انرژی به بهترین شکل ممکن مصرف شود.
  2. کاهش نوسانات دما:
    • کولرهای گازی اینورتر نوسانات دما را به حداقل می‌رسانند، که به معنای دستیابی به دماهای مطلوب با دقت بیشتر است. این ویژگی منجر به افزایش راحتی و بهره‌وری در مصرف انرژی می‌شود.
  3. مصرف انرژی پایین در سرعت پایین:
    • کولرهای گازی اینورتر در سرعت پایین خود توانایی حفظ کارایی و کاهش مصرف انرژی را دارند، به ویژه در شرایط کمترین نیاز به سرمایش.
  4. زمان آماده به کار کمتر:
    • این کولرها به دلیل قابلیت تنظیم فرکانس به سرعت به کار می‌پردازند و نیاز به زمان آماده به کار کمتری دارند.
  5. کاهش نویز:
    • با تنظیم فرکانس به صورت پیوسته، کولرهای گازی اینورتر نیاز به تغییرات متناوب در سرعت کمپرسور را کاهش می‌دهند که منجر به کاهش نویز عملکرد می‌شود.

محصولات پربازدید

تحویل رایگان کولرگازی

تحویل رایگان کولرگازی

تحویل رایگان

ارسال و نصب رایگان کولرگازی در تهران(در شهرستان ها هزینه تحویل دریافت می شود)

عودت وجه در صورت خرابی

عودت وجه در صورتی خرابی کولرگازی

۳۰ روز ضمانت برگشت وجه در صورت خرابی محصول

خدمات پشتیبانی

خدمات پشتیبانی

خدمات پشتیبانی برای مشتریان آرین کولر به صورت ۲۴ ساعته می باشد.

خدمات تعمیر کولرگازی در محل

تعمیر کولرگازی در محل در کمترین زمان ممکن

مطالب و مقالات

ملاقات در دفتر

hide   آدرس: تهران- سرنوری- ۲۰متری- بعد از سه راه مسجد -عرفان ۲۷- پلاک ۱۸

hideشماره تماس: 09122845512

021-56355400

ساعت کاری آرین کولر

hideشنبه-۴شنبه------- ۸ صبح - 12 شب

hide پنج شنبه ------------ ۸ صبح - 10 شب

hideجمعه ------------------ 8 صبح تا 10 شب

بهترین فروشنده کولرگازی در تهران

ما همواره سعی می کنیم محصولات خود را با شرایط درخواستی مشتریان عرضه کنیم.

طراح سایت

   http://sitevaseo.ir  سایت: