ثابت   02156355400    

همراه 09122845512

instagrampaje of aryancooler store           whatsappgroupicon

کولرگازی ارزان، یکی از گزینه‌هایی است که ممکن است برای خریداران در برنامه‌های خرید کولرگازی مدنظر قرار بگیرد. اما باید به این نکته توجه داشت که قیمت کولرگازی، به دلیل تفاوت در کیفیت و قدرت خنک کنندگی، می‌تواند متفاوت باشد.

برای خرید کولرگازی ارزان، می‌توانید به فروشگاه‌های بزرگ الکترونیکی و فروشگاه‌های دیجیتالی مراجعه کنید. این فروشگاه‌ها اغلب کولرهای گازی با قیمت های مختلف را به فروش می‌رسانند و ممکن است در این فروشگاه‌ها بتوانید کولرگازی ارزان‌تری پیدا کنید.

همچنین می‌توانید در بازارهای کولرگازی و مراکز فروش قطعات کولرگازی نیز به دنبال کولرهای گازی ارزان بگردید. در بعضی از موارد، این مراکز می‌توانند به دلیل داشتن محصولات دست دوم یا کولرهای استوک، کولرگازی ارزان‌تری را به فروش برسانند.

اگر به دنبال کولرگازی ارزان هستید، باید به این نکته توجه کنید که قیمت کولرگازی نهایتاً به کیفیت آن بستگی دارد و ممکن است یک کولرگازی ارزان دراز مدت نتواند نیاز شما را برآورده کند و با افزایش مصرف انرژی همراه باشد. لذا بهتر است برای خرید کولرگازی، به مراکز و فروشگاه‌های معتبر و با سابقه مراجعه کرده و محصولاتی با کیفیت و قیمت مناسب را انتخاب کنید.

با توجه به مطالب بالا، افراد زیادی هستند که صرف توجه به کیفیت کولرگازی، به دنبال خرید کولرگازی ارزان‌قیمت هستند. چند فاکتور وجود دارد که در قیمت نهایی کولرگازی مؤثر است. ما در زیر این فاکتورها را ذکر کرده و بررسی می‌کنیم.

اندازه کولرگازی: هرچقدر اندازه کولرگازی کوچک‌تر باشد، قیمت آن نیز کمتر خواهد بود. برای مثال کولرگازی‌های 5000 جزو کوچک‌ترین انواع کولرگازی هستند که نسبت به کولرگازی‌های بزرگ‌تر قیمت پایین‌تری دارند.

کولرگازی دست‌دوم: اگر به دنبال کولرگازی ارزان هستند، بهتر است سری به بازار دست‌دوم‌ها بزنید. با کولرگازی‌های دست‌دوم گاه تا نصف قیمت از کولرگازی‌های نو ارزان‌تر هستند.

برند کولرگازی: اگر به دنبال خرید کولرگازی ارزان هستید، باید به دنبال برندهای کمتر شناخته‌شده باشید. البته بسیار احتیاط کنید که در دام برندهای فیک و تقلبی نیافتید.

خلاصه

خرید کالای ارزان‌قیمت در بسیاری از مواقع خرید به‌صرفه‌ای نخواهد بود. این مورد را بر اساس هزینه‌های تعمیر و نگهداری و طول عمر کالا ذکر می‌کنیم. بالطبع برای خرید کالای ارزان‌قیمت، ناچار خواهید بود تا حدود از کیفیت صرف‌نظر کنید.


محصولات پربازدید

تحویل رایگان کولرگازی

تحویل رایگان کولرگازی

تحویل رایگان

ارسال و نصب رایگان کولرگازی در تهران(در شهرستان ها هزینه تحویل دریافت می شود)

عودت وجه در صورت خرابی

عودت وجه در صورتی خرابی کولرگازی

۳۰ روز ضمانت برگشت وجه در صورت خرابی محصول

خدمات پشتیبانی

خدمات پشتیبانی

خدمات پشتیبانی برای مشتریان آرین کولر به صورت ۲۴ ساعته می باشد.

خدمات تعمیر کولرگازی در محل

تعمیر کولرگازی در محل در کمترین زمان ممکن

مطالب و مقالات

ملاقات در دفتر

hide   آدرس: تهران- سرنوری- ۲۰متری- بعد از سه راه مسجد -عرفان ۲۷- پلاک ۱۸

hideشماره تماس: 09122845512

021-56355400

ساعت کاری آرین کولر

hideشنبه-۴شنبه------- ۸ صبح - 12 شب

hide پنج شنبه ------------ ۸ صبح - 10 شب

hideجمعه ------------------ 8 صبح تا 10 شب

بهترین فروشنده کولرگازی در تهران

ما همواره سعی می کنیم محصولات خود را با شرایط درخواستی مشتریان عرضه کنیم.

طراح سایت

   http://sitevaseo.ir  سایت: