ثابت   02156355400    

همراه 09122845512

instagrampaje of aryancooler store           whatsappgroupicon

کولرگازی ابزار قدرتمندی است که می‌تواند شما را در تابستان خنک و راحت نگه دارد. بااین‌حال، راه‌اندازی یک کولرگازی هزینه بیشتری نسبت به سایر وسایل مانند چراغ‌ها و تلویزیون دارد. بنابراین، اگر هدف شما صرفه‌جویی در مصرف انرژی و خنک ماندن در تابستان است، ممکن است بخواهید بدانید چند ساعت در روز کولرگازی باید روشن باشد.

به‌طور متوسط، یک کولرگازی باید حدود 10-20 دقیقه کار کند تا زمانی که به تنظیمات موردنظر برسد و خاموش شود و تمام‌روز و شب این چرخه انجام می‌شود. اینکه دستگاه چقدر سریع به تنظیم دمای موردنظر می‌رسد تحت تأثیر عایق‌کاری خانه، آب‌وهوای محل زندگی و نوع تهویه مطبوع شما است. بنابراین، قبل از اینکه بدانید یک کولرگازی باید چند ساعت در روز کار کند، باید تعیین کنید که کولرگازی شما چقدر طول می‌کشد تا به تنظیم دمای موردنظر شما برسد. می‌توانید این کار را با بررسی دفترچه راهنمای مالک کولرگازی خود یا تماس با سازنده انجام دهید.

 بنابراین، شما تصمیم گرفته‌اید که کولرگازی خود را برای خنک نگه‌داشتن خود روشن کنید. اما چرا آن را به‌طور مداوم در تمام‌روز اجرا نکنید؟ شما نباید کولرگازی خود را دائماً روشن کنید زیرا می‌تواند هزینه انرژی شما را به میزان قابل‌توجهی افزایش دهد. واحد کولرگازی شما انرژی زیادی مصرف می‌کند، بنابراین روشن نگه‌داشتن آن همیشه به‌سرعت به قبض برق شما اضافه می‌شود. دلیل دیگر برای جلوگیری از استفاده مداوم این است که می‌تواند عمر کولرگازی شما را کوتاه کند. تمام وسایل برقی در طول زمان فرسوده می‌شوند و کار کردن مداوم واحد کولرگازی شما خراب شدن آن را تسریع می‌کند. در مقابل، اگر فقط در صورت نیاز از آن استفاده کنید، سال‌های بیشتری از تهویه مطبوع خود استفاده خواهید کرد.

دیدن صفحات  روبر توصیه می شود     کولرگازی دست دوم            کولرگازی در تهران

مدت‌زمان موردنیاز برای روشن بودن کولرگازی می‌تواند بسته به نوع کولرگازی، اندازه کولرگازی، آب‌وهوای محل زندگی شما، سطح عایق خانه شما و کارایی واحد AC متفاوت باشد

1-نوع کولرگازی: چهار نوع کولرگازی وجود دارد: کولرگازی مرکزی، کولرگازی پنجره‌ای، کولرگازی اسپلیت و کولرگازی قابل‌حمل. میزان ساعاتی که باید روزانه یک کولرگازی کار کند بستگی مستقیم به نوع کولرگازی دارد..

الف-کولرگازی مرکزی: مرکزی یک AC مرکزی کل خانه را خنک می‌کند. این کولرگازی نسبت به سایر انواع کولرگازی کم‌مصرف‌تر است. به‌طورکلی، شما باید یک کولرگازی مرکزی را حدود 8 ساعت در روز راه‌اندازی کنید تا راحت باشید.

 ب کولرگازی پنجره‌ای: تهویه مطبوع پنجره‌ای یک اتاق خاص در خانه شما را خنک می‌کند. مصرف انرژی کمتری نسبت به کولرگازی مرکزی دارد و بنابراین باید ساعت‌های بیشتری نسبت به AC مرکزی کارکنید. به‌طورکلی، شما باید یک AC پنجره را حدود 12 ساعت در روز اجرا کنید تا راحت باشید.

ج کولرگازی قابل‌حمل (پرتابل) کولرگازی قابل‌حمل یک AC قابل‌حمل یک منطقه یا اتاق خاص را خنک می‌کند. این کم‌مصرف‌ترین نوع کولرگازی است و بنابراین، شما باید آن را برای بیشترین ساعت کارکنید. به‌طورکلی، شما باید یک کولرگازی قابل‌حمل را حدود 16 ساعت در روز کارکنید تا راحت باشید.

2-اندازه کولرگازی: هرچه کولرگازی بزرگ‌تر باشد، انرژی بیشتری مصرف خواهد کرد. یک واحد کولرگازی بزرگ می‌تواند تا 1000 وات استفاده کند. و برای تخمین مدت‌زمانی که واحد AC شما باید کار کند، اولین چیز این است که بفهمید کدام فوت مربع از فضا را با محصول خود خنک می‌کنید. دانستن این اطلاعات به شما این امکان را می‌دهد که اندازه مناسب را برای خانه یا محل کار خود انتخاب کنید. یک سیستم تهویه مطبوع که به مدت یک ساعت کار می‌کند تقریباً دو برابر بیشتر از یک سیستم تهویه مطبوع که به مدت 8 ساعت به‌طور مداوم کار می‌کند، انرژی مصرف می‌کند. اگر یک واحد AC 1500 واتی دارید که در تمام طول روز کار می‌کند، هزینه این مدت‌زمان بسیار بیشتر از هزینه کار کردن بیشتر وسایل در یک روز است.

 بنابراین به‌جای استفاده از تهویه مطبوع در تمام‌روز، آن را فقط زمانی که در اتاق هستید اجرا کنید. این برای اکثر مردم یک ساعت در صبح و یک تا دو ساعت در عصر است. این‌یک مدل خوب برای صاحبان خانه با سیستم AC مرکزی است.

 3-آب‌وهوای محل زندگی شما: اگر در آب و هوایی زندگی می‌کنید که هوا به‌طور مداوم گرم است، واحد AC شما باید بیشتر از زمانی که در آب‌وهوای خنک زندگی می‌کنید کار کند. در اقلیم‌هایی با هوای گرم‌تر، کار کردن کولرگازی خود را به مدت 3 تا 4 ساعت در طول روز باید خانه شما را در دمایی راحت نگه دارد..

 4-سطح عایق خانه شما: سطح عایق خانه شما نیز بر مدت‌زمانی که واحد AC شما باید هرروز کار کند تأثیر می‌گذارد. اگر عایق‌بندی ضعیفی دارید، باید واحد AC خود را بیشتر از کسی که عایق بهتری در خانه خود دارد راه‌اندازی کنید. یک‌راه عالی برای تشخیص اینکه آیا عایق ضعیفی دارید، بررسی تهویه مناسب و نصب عایق مناسب در صورت نیاز است.

5- راندمان تهویه مطبوع: اگر فیلتر هوای تهویه مطبوع شما کثیف باشد، می‌تواند کارایی واحد AC شما را کاهش دهد و باعث طولانی‌تر کارکرد آن شود. کثیفی روی سیم‌پیچ‌های یک واحد AC باعث کاهش راندمان می‌شود که منجر به افزایش مصرف و مصرف انرژی می‌شود. همچنین درصورتی‌که تجمع کثیفی جریان هوا را از طریق دریچه‌ها کاهش دهد، می‌تواند باعث کاهش عملکرد شود. اگر متوجه شدید که AC شما زمانی که فیلتر هوای آن نیاز به تمیز کردن یا تعویض دارد، بیشتر از زمان لازم کار می‌کند، انجام این کار در درازمدت برای شما کارآمدتر و مقرون‌به‌صرفه تر می‌شود.

6-برق کولرگازی: توان واحد کولرگازی با استفاده از معیاری به نام SEER یا نسبت بهره‌وری انرژی فصلی اندازه‌گیری می‌شود. این عدد به شما می‌گوید که یک کولرگازی به ازای هر وات برقی که مصرف می‌کند چقدر خنک‌کننده تولید می‌کند. سن یک سیستم یکی از مهم‌ترین تأثیرات آن بر SEER است. سیستم متوسط ​​ساخته‌شده در دهه 1990 دارای SEER 6 است، درحالی‌که سیستم‌های ساخته‌شده در اوایل دهه 2000 اغلب با 10 رتبه‌بندی می‌شوند.

علاوه بر این، همه تهویه مطبوع تولیدشده از 23 ژانویه 2006 یا پس‌ازآن دارای SEER 13 یا بالاتر هستند.

 سؤالات مرتبط: کارکرد مداوم کولرگازی اشکالی ندارد؟ نه! سیستم‌های تهویه مطبوع به‌گونه‌ای طراحی‌شده‌اند که فقط در صورت نیاز کار کنند. کارکرد مداوم کولرگازی در خنک کردن خانه مؤثرتر از تنظیم مناسب ترموستات و راه‌اندازی آن در حد نیاز برای راحتی نیست. عملکرد مداوم به این معنی است که ترموستات یا خود کولر مشکل دارد

چند BTU برای اتاقم نیاز دارم؟ برای تعیین BTU موردنیاز برای اتاق خود، باید متراژ اتاق را محاسبه کنید و سپس آن را در 20 BTU در هر فوت مربع ضرب کنید. این عدد BTU موردنیاز برای خنک کردن فضای خود را به شما می‌دهد.

 چگونه می‌توانم در هزینه‌های انرژی در هنگام استفاده از واحد AC صرفه‌جویی کنم؟ هنگام استفاده از واحد کولرگازی خود می‌توانید چندین کار را برای صرفه‌جویی در هزینه‌های انرژی انجام دهید. یکی این است که مطمئن شوید عایق خانه شما کافی است. یکی دیگر از این موارد این است که به‌طور منظم فیلتر هوا را در واحد AC خود تمیز یا تعویض کنید. همچنین می‌توانید ترموستات را روی دمای راحت تنظیم کنید و از یک ترموستات قابل‌برنامه‌ریزی برای صرفه‌جویی در انرژی درزمانی که در خانه نیستید استفاده کنید.

 

 


محصولات پربازدید

تحویل رایگان کولرگازی

تحویل رایگان کولرگازی

تحویل رایگان

ارسال و نصب رایگان کولرگازی در تهران(در شهرستان ها هزینه تحویل دریافت می شود)

عودت وجه در صورت خرابی

عودت وجه در صورتی خرابی کولرگازی

۳۰ روز ضمانت برگشت وجه در صورت خرابی محصول

خدمات پشتیبانی

خدمات پشتیبانی

خدمات پشتیبانی برای مشتریان آرین کولر به صورت ۲۴ ساعته می باشد.

خدمات تعمیر کولرگازی در محل

تعمیر کولرگازی در محل در کمترین زمان ممکن

مطالب و مقالات

ملاقات در دفتر

hide   آدرس: تهران- سرنوری- ۲۰متری- بعد از سه راه مسجد -عرفان ۲۷- پلاک ۱۸

hideشماره تماس: 09122845512

021-56355400

ساعت کاری آرین کولر

hideشنبه-۴شنبه------- ۸ صبح - 12 شب

hide پنج شنبه ------------ ۸ صبح - 10 شب

hideجمعه ------------------ 8 صبح تا 10 شب

بهترین فروشنده کولرگازی در تهران

ما همواره سعی می کنیم محصولات خود را با شرایط درخواستی مشتریان عرضه کنیم.

طراح سایت

   http://sitevaseo.ir  سایت: