ثابت   02156355400    

همراه 09122845512

instagrampaje of aryancooler store           whatsappgroupicon

توضیحات

ال جی یکی از مشهوترین برندهای لوازم برقی و خانگی می باشد.این برند جزو سه برند خارجی پرفروش در ایران است.همچنین ال جی یکی از مهم ترین و معتبرترین تولید کنندگان کولرگازی در انواع و اندازه های مختلف است.کولر گازی ال جی از جمله پرمصرف ترین کولرهای گازی در منازل ،ادارات و مراکز تجاری می باشد .

فروشگاه ارین کولر به صورت ويژه و اختصاصی در زمینه خرید و فروش و نصب و تعیمر کولرهای گازی ال جی فعالیت دارد.اکثر کولرهای گازی موجود در آرین کولر نیز برند ال جی می باشند.در این میان کولرهای گازی سرما گرمایی و کولرهای گازی اینورتر ال جی از جمله پرفروش ترین کولرهای گازی هستند.

اما چرا ال جی و پرا باید این برند را انتخاب کنیم؟کولرهای گازی ال جی بسیار مقاوم هستند و قیمت مناسبی دارند .با وجود اینکه تحریمهای اقتصادی در سال های اخیر در ورود برخی لوازم مشکلاتی ایجاد کرده است ولی باز لوازم و قطعات مورد نیاز کولرگازی ال جی به وفور یافت می شود.

جدیدترین مدل های کولرگازی ال جی

کولرهای گازی ال جی مدل های بسیار متنوعی دارد .هر از گاهی مدل جدیدی از این کولرگازی با ويژگی های جدید به بازار عرضه می شود.ال جی هرازگاهی با نوآوری های خود در زمینه کولرگازی توجه ها را به خود جلب می کند .شرکت ال جی با توجه به تکنولوژی درجه  خود در زمینه تولید لوازم خانگی همواره سعی در فراهم آوردن زندگی رحت تری برای مردم دارد.ال جی در یکی از جدیدترین نوآوری های خود با استفاده از تکنولوژی کمپرسور اینورتر دوگانه مشکلاتی اعم از کارکرد نادرست کولر . سروصدای بالای کولرگازی را برطرف کرده است.

در زیر لیست برخی از جدیدترین مدل های این برند معتبر کولرگازی آورده شده است .

کولرگازی ال جی next1

کولرگازی ال جی next plus

کولرگازی next titan

کولرگازی ال جی dual

کولرگازی

art cool

کولرگازی خورشیدی ال جی

 

مطالب و مقالات

محصولات پر طرفدار

ملاقات در دفتر

hide   آدرس: تهران- سرنوری- ۲۰متری- بعد از سه راه مسجد -عرفان ۲۷- پلاک ۱۸

hideشماره تماس: 09122845512

021-56355400

ساعت کاری آرین کولر

hideشنبه-۴شنبه------- ۸ صبح - 12 شب

hide پنج شنبه ------------ ۸ صبح - 10 شب

hideجمعه ------------------ 8 صبح تا 10 شب

بهترین فروشنده کولرگازی در تهران

ما همواره سعی می کنیم محصولات خود را با شرایط درخواستی مشتریان عرضه کنیم.

طراح سایت

   http://sitevaseo.ir  سایت: