ثابت   02156355400    

همراه 09122845512

instagrampaje of aryancooler store           whatsappgroupicon

توضیحات

نکاتی که فروشندگان لوازم برقی دست دوم بایستی رعایت کنند

فروشندگان کالاهای الکتریکی دست‌دوم مسئول اطمینان از مطابقت کالا با الزامات ایمنی قانونی هستند و فروشندگان ممکن است در صورت فروش کالاهای ناایمن، که باعث صدمه یا خسارت می‌شود، جبران خسارت کنند. اگر تجهیزاتی که می‌فروشید با استاندارد قابل قبولی مطابقت داشته باشد، معمولاً الزامات ایمنی را برآورده می‌کند.

 فروشندگان لوازم برقی دست‌دوم باید به موارد زیر توجه داشته باشند:

-کالا باید دارای الزامات ایمنی قانونی باشد اگر کالاهای ناایمن می‌فروشید و کالاها باعث صدمه یا آسیب می‌شوند، ممکن است مجبور به پرداخت غرامت شوید اگر مطمئن نیستید که کالا سالم است یا خیر، توصیه می‌شود که شخص صالحی آن‌ها را از همه نظر بررسی کنید. موارد مورد آزمایش باید به‌وضوح در گزارشی که تست (های) انجام‌شده و نتایج را شرح می‌دهد، مشخص شود.

-اگر دستگاه بیش‌ازحد کهنه است و ارزش تعمیر و بازی‌سازی ندارد، باید کنار گذاشت شود و به‌صورت ضایعات استفاده شود.

- همواره هنگام فروش وسایل برقی الزامات ایمنی را رعایت می‌کنیم. در زیر این الزامات را ذکر می‌کنیم. برچسب زدن، عایق‌کاری و محافظت در برابر شوک الکتریکی و چک کردن کامل سیم‌کشی ازجمله مواردی هست که فروشنده باید رعایت کند. (سیم‌کشی نادرست ممکن است باعث برق‌گرفتگی و آتش‌سوزی شود).

-وسایل جانبی دستگاه نظیر آداپتورها نیز باید کاملاً چک و بررسی شوند.

فروش قاب و موتور لوازم برقی خانگی

لوازم برق خانگی از دو بخش اصلی تشکیل شده‌اند. 1- موتور 2- قاب . برای مثال یخچال، جاروبرقی، ماشین لباسشویی و کولرگازی را در نظر بگیرید. همه این لوازم دارا بخش موتور و بخش دیگر به‌عنوان قاب هستند.

بسیار از مصرف‌کنندگان آشنایی کامل با این دو بخش ندارد؛ زمانی که یکی از لوازم‌خانگی صدمه بخورد، مثلاً بدنه جاروبرقی شکسته شود، گمان می‌کنند که به‌صورت کامل خراب شده و باید دور انداخته شود؛ درصورتی‌که اصلاً این‌طور نیست. قاب لوازم برقی به‌راحتی قابل تعمیر هستند. حتی درصورتی‌که قاب قابل تعمیر نباشد، می‌توان موتور را از قاب جدا کرد و موتور را داخل قاب جدیدی قرار داد و بدون مشکل از لوازم‌خانگی استفاده کرد. همچنین در صورت خرابی موتور می‌توان موتور را تعمیر و یا با موتور دیگری جایگزین کرد.

ما در آرین کولر خریدوفروش قاب و موتور انواع لوازم‌خانگی برقی را انجام می‌دهیم. ما با درک اهمیت زمان و نیاز شما، خدمات موردنیاز شما را در اسرع وقت و باکیفیت عالی انجام می‌دهیم.

خرید ضایعات لوازم برقی

لوازم برقی هرقدر هم خراب و غیرقابل استفاده باشند، باز کالاهایی ارزشمند هستند. در این لوازم از انواع فلزات استفاده‌شده است؛ فلزاتی نظیر آهن، آلومینیوم، مس و... . ارزش لوازم برقی غیرقابل استفاده، به نوع و مقدار فلزات مورداستفاده در آن بستگی دارد.

ما در آرین کولر خرید لوازم برقی ضایعاتی را از هر نقطه از کشور انجام می‌دهیم. تنها کافی است عکس لوازم برقی خود را گرفته و برای ما ارسال کنید. ما لوازم برقی ضایعاتی شمارا با بالاترین قیمت خریداری می‌کنیم.

شرکت در مزایده‌های لوازم برقی:

ما در کنار خرید مورد لوازم برقی اقدام به شرکت در مزایده‌های فروش لوازم برقی ضایعاتی در سراسر کشور می‌نماییم.

  

برای سالم ماندن لوازم برقی خانگی چه کنیم؟

مهم‌ترین مشکلاتی که برای لوازم برقی خانگی اتفاق می‌افتد از ناحیه برق است. کل سیستم این وسایل با برق‌کار می‌کند. ازاین‌رو در صورت بروز نوسان برق این دستگاه‌ها ممکن است با مشکلات زیادی نظیر سوختن قطعات مواجه شوند. در زیر برخی توصیه‌های و هشدارها برای استفاده از لوازم برقی را ذکر می‌کنیم.

-حداقل کاری که برای استفاده از یک وسیله برقی بایستی انجام دهید، استفاده از محافظ برای وسیله برقی است.

-حتماً وسایل برقی درزمانی که مورداستفاده قرار نمی‌گیرند بایستی خاموش باشند.

-ریخته شدن آب و مایعات بر روی محل‌ها خاصی از لوازم برقی می‌تواند باعث سوختن قطعات شود.

-اتصالات یا قطعی سیم نیز می‌تواند باعث سوختن دستگاه شود.

فروش انواع کابل برق ،شارژر و کنترل لوازم الکترونیکی

بسیاری از لوازم الکترونیکی دارای شارژر و کنترل هستند.همچنین این  لوازم در ولتاژهای متفاوتی کار می‌کنند.هر لوازم برقی نیز به آداپتور مخصوص خود نیاز دارد.یکی از مشکلات رایجی که برای استفاده‌کنندگان لوازم برقی ممکن است پیش آید گم‌شدن یا خراب شدن شارژر ،کنترل یا کابل برق است.در میان تجهیزاتی که ذکر شد تهیه کابل برق از همه ساده‌تر است زیرا اغلب این کابل‌ها برای استفاده از برق 220 ولت ساخته‌شده‌اند.مجموعه آرین کولر انواع کابل برق موردنیاز تجهیزات مختلف را به فروش می‌رساند.
کنترل‌ها و شارژرهای لوازم برقی انواع بسیار متفاوت و مختلفی دارند.در میان این دو تهیه شارژر مناسب اهمیت دوچندان دارد.درصورتی‌که کنترل اشتباه تهیه کنید آسیبی به دستگاه وارد نمی‌شود و تنها باید کنترل را عوض کنید  ولی در صورت خرید شارژر اشتباه ممکن است آخرین باری باشد که از دستگاه خود استفاده می‌کنید. دقت داشته باشید که قبل از خرید شارژر جدید ولتاژ و آمپر دستگاه را از پشت لوازم برقی مشاهده نمایید و آداپتوری با همان ولتاژ و آمپر تهیه نمایید.استفاده از آداپتور با ولتاژ متفاوت ممکن است باعث سوختن دستگاه یا آداپتور شما شود.

مجموعه آرین کولر از بزرگ‌ترین فروشنده لوازم جانبی تجهیزات برقی در اسلامشهر است.جهت خرید هر نوع کنترل لوازم برقی،شارژر و کابل‌های برق با شماره‌های موجود در لیست تماس بگیرید و کالای خود را در مقابل درب منزل دریافت نمایید.

دستگاه کارواش خانگی دست دوم

کارواش خانگی ازجمله محصولات جذاب برای هر شخصی است. این دستگاه وزن کم و اندازه کوچکی دارد و می‌تواند آب را با فشار زیاد به بیرون می‌دهد. کارواش خانگی در کنار بیرون دادن آب با فشار بالا، توانایی مکش مواد شوینده از ورودی مخصوص و مخلوط کردن آن با آب را دارد. مجموعه آرین کولر خریدار انواع دستگاه کارواش خانگی است.

carwash

فروش لوازم برقی دست دوم ال جی و سامسونگ

مجموعه آرین کولر فروشنده انواع لوازم‌خانگی برقی با برندهای ال‌جی و سامسونگ است. ما تعداد انبوهی از لوازم برقی ال‌جی و سامسونگ داریم که باید قیمت منصفانه به مشتریان عرضه می‌کنیم. لازم به ذکر است لوازم دست‌دوم موردنیاز این محصولات نیز در مجموعه آرین کولر به مقدار کافی موجود است.

فروش ماشین لباسشویی دست‌دوم

ماشین‌های لباسشویی از لوازم موردنیاز هر خانه‌ای هست. ما به‌صورت تخصصی درزمینهٔ خریدوفروش ماشین لباسشویی فعالیت داریم. ما می‌توانیم ماشین‌های لباسشویی دست‌دوم خوب را که متناسب با نیازهای شما هستند، به شما ارائه دهیم.

ماشین لباسشویی‌های ارائه‌شده توسط آرین کولر همگی دارای تست کنترل کیفیت هستند و با گارانتی 1 تا 6 ماه از طرف مجموعه آرین کولر ارائه می‌شوند.

خرید وفروش اینترنتی کالاهای دست دوم

در سال‌های اخیر وب‌سایت‌های تبلیغاتی و اپلیکیشن های مختلفی ایجادشده‌اند که امکانات بسیار خوبی درزمینهٔ خریدوفروش لوازم‌خانگی دست‌دوم ایجاد کرده‌اند. شناخته شدن ترین این وب‌سایت‌ها، سایت‌های دیوار و شیپور هستند. فروشندگان می‌توانند به‌راحتی آگهی‌های کالاهای دست‌دوم خود را در این وب‌سایت‌ها قرار دهند. خریداران نیز با مراجعه به این وب‌سایت‌ها به دنبال کالاهای موردنیاز خود می‌گردند. این روش خریدوفروش کالا مزیت فراوانی برای خریداران و فروشندگان دارد. در زیر برخی از مزایای این روش خریدوفروش کالاهای دست‌دوم را ذکر می‌کنیم.

-حذف واسطه‌ها: مهم‌ترین مزیت فروش اینترنتی کالاهای دست‌دوم حذف واسطه‌ها است. با حذف واسطه‌ها خریدار و فروشنده محصول موردنیاز خود را باقیمت مناسب به فروش می‌رسانند. کالاهای دست‌دوم قیمت مشخصی ندارند؛ ازاین‌رو واسطه‌ها به‌راحتی قیمت‌های موردنظر خود را بر روی کالاها می‌گذارند. درصورتی‌که شما تصمیم داشته باشید که کالای دست‌دومی را به بفروشید مطمئن باشید که پایین‌ترین قیمت ممکن را برای محصولات شما در نظر می‌گیرد. درحالی‌که اگر بتوانید مصرف‌کننده را پیدا کنید می‌توانید کالای خود را باقیمت منصفانه بفروشید. هنگام خرید نیز واسطه‌ها اغلب قیمت بالایی برای محصولات خود ارائه می‌دهند.

-صرفه‌جویی در وقت و انرژی: برای فروش اینترنتی کافی است از کالای خود عکس بگیرید و در وب‌سایت‌های تبلیغاتی یا شبکه‌های مجازی قرار دهید. (بدون آنکه نیاز باشد به‌صورت فیزیکی به دنبال خریدار باشید). هنگام خرید نیز خریدار به‌جای جستجو در فروشگاه‌های مختلف به وب‌سایت‌ها مراجعه کرده و محصول موردنظر خود را انتخاب می‌کند.

-کمک به حفظ محیط‌زیست: خریدوفروش اینترنتی محصولات به کم شدن تردد کمک کرده و از ایجاد انواع آلودگی‌ها می‌کاهد.

-کم شدن ترافیک: کم شدن تردد برای خریدوفروش محصولات باعث کاهش ترافیک می‌شود.

معایب: این روش خریدوفروش معایبی نیز دارد. در زیر برخی از معایب خریدوفروش اینترنتی کالاهای دست‌دوم را ذکر می‌کنیم.

- نبود منبع کارشناسی کالا: درفروش اینترنتی کارشناسی نیست که سلامت و کیفیت کالای دست‌دوم را تأیید کند. ازاین‌رو ممکن است خریدار با خرید کالای ایراد دارد متضرر شود.

- عدم ارائه گارانتی: در اغلب موارد فروشندگان هیچ گارانتی و تضمینی برای کالاهای دست‌دوم ارائه نمی‌دهند.

-ورود سود جویان و کلاه‌برداران: سودجویان، واسطه‌ها و حتی کلاه‌برداران با روش‌های مختلف در این حوزه فعالیت می‌کنند.

با تمام این موارد رخید و فروش اینترنتی محصولات درصورتی‌که طرفین احتیاط‌های لازم را داشته باشند می‌تواند به معامله‌ای شیرین و منصفانه بی انجامد.

خریدوفروش تلویزیون دست‌دوم

اغلب افراد ترجیح می‌دهند برای منزل خود تلویزیون نو و آکبند تهیه کنند. اما این مورد کمتر در محل کار به چشم می‌خورد. در بسیاری از موارد برای صاحبان مشاغل فرقی نمی‌کند که از تلویزیون نو یا دست‌دوم استفاده کنند. حتی بسیاری به دلیل قیمت پایین تلویزیون دست‌دوم اقدام به خرید این تلویزیون‌ها می‌کنند. تلویزیون‌های دست‌دوم گزینه مناسبی برای استفاده در مغازه‌ها و مراکز تجاری است.

تلویزیون‌های دست‌دوم گزینه مناسبی برای استفاده در مغازه‌ها و مراکز تجاری است.

مکان‌های زیادی برای خرید تلویزیون دست‌دوم یا بازسازی‌شده وجود دارد. اما خرید تلویزیون دست‌دوم نوعی ریسک است زیرا در صورت خرابی هزینه‌های بالایی روی دست شما می‌گذارد. معمولاً خریداران قبل از خرید تلویزیون این سؤالات را از خود می‌پرسند. به چه مبلغی می‌توان تلویزیون دست‌دوم خرید؟

از کجا تلویزیون دست‌دوم بخریم و چه نکاتی را باید در نظر بگیریم.

خرید یک تلویزیون تعمیر شده یا دست‌دوم می‌تواند در هزینه شما صرفه‌جویی کند، اما قبل از رفتن به این مسیر باید مواردی را در نظر بگیرید. احتمال کمتری وجود دارد که بتوانید جدیدترین مدل‌ها را دریافت کنید، احتمالاً تلویزیون دست‌دومی که پیدا می‌کنید گارانتی هم نخواهد داشت. پس در این مورد باید خیلی ایدئال فکر نکنیم و به دنبال خرید بهترین گزینه باشیم. یافتن تلویزیونی کم کارکرد و با سالم بهترین گزینه هست که باید به دنبال آن باشید.

 تفاوت تلویزیون دست‌دوم و تلویزیون تعمیر شده

 یک تلویزیون دست‌دوم قبل از فروش - اغلب مستقیماً توسط مالک قبلی مدتی مورداستفاده قرار می‌گیرد. تلویزیون تعمیر شده احتمالاً توسط مالک قبلی به سازنده یا یک تعمیرکار یا فروشنده شخص ثالث به‌عنوان یک مدل معیوب یا ناخواسته بازگردانده شده است؛ و یا خودمصرف کننده تلویزیون نو خریده و پس از خرابی تلویزیون آن را برای تعمیر ارسال کرده است. معمولاً تلویزیون‌های تعمیر شده باقیمت پایین‌تری به فروش می‌رسند. برای یک خریدار معمولی خیلی سخت است که تفاوت تلویزیون تعمیر شده و تعمیر نشده را متوجه شود. از این رو هنگام خرید تلویزیون دست دوم بهتر است از یک تعمیرکار حرفه ای مشورت بگیرید.

با چه مبلغی می‌توان تلویزیون دست‌دوم خریداری کرد؟

تلویزیون دست‌دوم بسته به کارکرد و مدل تلویزیون قیمت‌گذاری می‌شود. در حال حاضر می‌توان با مبلغ 1 تا 10 میلیون تومان می‌توان یک تلویزیون دست‌دوم خریداری کرد.

مجموعه آرین کولر خریدوفروش انواع تلویزیون‌ها ال ای دی و ال سی دی را انجام می‌دهد.

 

تعمیر لوازم آشپزخانه

تعمیرات کامل لوازم برقی آشپزخانه به‌صورت کلی در این مجموعه انجام می‌شود. همچنین همکاران عزیز می‌توانند با ارسال نام قطعه موردنیاز و استعلام موجود بودن قطعه، قطعه موردنظر را از ما دریافت کنند.

مزایای خرید لوازم خانگی دست دوم از آرین کولر

-کیفیت و کارکرد صحیح همه لوازم دست‌دوم بررسی‌شده است.

-گارانتی ۱ تا ۶ ماه برای محصولات

-قیمت مناسب

-تحویل و نصب فوری

-خدمات پس از فروش


آیا لوازم دست دوم خود را به سمساری ها و خریداران گذری بفروشیم؟

خریداران دوره‌گرد خریدار لوازم دست‌دوم را همه‌جا می وان یافت. آن‌ها به خودروهای خود به‌صورت روزانه در حال حرکت هستند و به دنبال لوازم دست‌دوم‌فروشی شما هستند. این خریداران همیشه دم دست هستند و معمولاً در هر محله‌ای چندین نفر از این خریداران تردد دارند. بااین‌حال این خریداران معمولاً قیمت بسیار پایینی برای لوازم دست‌دوم شما می‌پردازند. مراکز سمساری نیز خریداران سنتی و قدیمی هستند و همیشه حاضرند حداقل مبالغ را برای وسایل دست‌دوم بپردازند. بهترین راه برای فروش لوازم دست‌دوم قرار دادن آن‌ها در شبکه‌های اجتماعی نظیر دیوار و شیپور است. راه دیگر فروش این وسایل فروش به خریداران معتبر نظیر مجموعه آرین کولر است.

فهرست لوازم خانگی قابل خرید توسط آرین کولر

لوازم‌خانگی انواع بسیار متنوع و مختلفی دارد ما تنها بخشی از انواع لوازم‌خانگی را خریداری می‌کنیم. در زیر فهرستی از لوازم‌خانگی‌هایی که امکان خرید آن را داریم ذکر می‌کنیم.

- خرید کلیه انواع  لوازم برقی شامل کولرگازی، کولرآبی، یخچال، تلویزیون، ماشین لباسشویی، ماشین ظرف‌شویی، ماکرویو، اجاق‌گاز، کامپیوتر، لپ‌تاپ، چرخ‌گوشت، آب‌میوه‌گیری، قهوه‌جوش، هم زن، غذا ساز، ساندویچ ساز، جاروبرقی، چرخ خیاطی، اجاق گاز

- خرید کلیه فلزات

- خرید سیم‌های مسی: شامل کابل برق، کابل شیکه، کابل تلفن

secondhanded electronic appliance1

 زدن برچسب بر روی لوازم‌برقی دست دوم

یکی از کارهایی که فروشندگان لوازم برقی دست‌دوم می‌توانند انجام دهند چسباندن برچسب‌هایی با عبارت دست‌دوم یا کارکرده بر روی لوازم دست‌دوم است. در این برچسب‌ها می‌توان مدت‌زمان کارکرد دستگاه، تعمیرات انجام‌شده، نوع و بند و سایر مشخصات دستگاه را ذکر کرد. این روش فروش وسایل برقی دست‌دوم در اروپا به‌صورت امری الزام‌آور است. اما متأسفانه در کشور ما بازار لوازم دست‌دوم برقی بازار آشفته است هست و هیچ‌گونه نظارتی بر این بازار وجود ندارد.

خرده‌فروشان الکتریکی دست‌دوم که کالاهای معیوب می‌فروشند جان افراد را در معرض خطر قرار می‌دهند. یکی از خطرات لوازم برقی معیوب خطر آتش‌سوزی است. تعداد کمی از فروشندگان لوازم برقی دست‌دوم در ایران روند تست و ایمنی سازی اصولی لوازم برقی دست‌دوم را انجام می‌دهند. درواقع فروشندگانی که درزمینهٔ کالاهای الکتریکی دست‌دوم معامله می‌کنند، فقط باید وسایلی را که تست ایمنی را گذرانده‌اند بفروشند اما این تست ایمنی در ایران به‌صورت استاندار تعریف‌نشده است؛ هیچ نظارتی بر بازار نیست. درواقع همه بار مسئولیت و عواقب دستگاه دست‌دوم معیوب بر عهده خریدار است.

در کشورهای اروپایی مقررات سفت و سختی برای فروش لوازم برقی دست‌دوم در نظر گرفته‌شده است. درصورتی‌که لوازم برقی دست‌دوم فروخته‌شده باعث آتش‌سوزی، مرگ یا هرگونه خسارتی به خریدار شود آن‌ها ممکن است با مجازات سنگینی ازجمله حبس احتمالی یا قتل عمد درصورتی‌که کالاهای معیوب آن‌ها منجر به مرگ شود، روبرو شوند.


خرید لوازم‌خانگی از بانه

خرید لوازم برقی و لوازم‌خانگی از بانه و شهرهای مرزی سال‌هاست که موردتوجه همشهریان عزیز است. در شهرهای مرزی که به‌عنوان شهرهای مناطق آزاد تجاری هستند، قیمت لوازم وارداتی پایین‌تر از سایر شهرهای است. شهر بانه نیز به‌عنوان یکی از این مناطق ويژه همواره موردتوجه مردم بوده است.

اما خرید لوازم‌خانگی از این شهرها با دو مشکل اصلی مواجه است. اول اینکه این لوازم گارانتی ندارند و در صورت سوختن وسیله کسی پاسخگو نیست. مشکل دوم وجود کالاهای تقلبی بسیار زیاد در این شهرها است. یعنی فروشندگان کالاهای تقلبی و فیک را به‌جای کالاهای برند معرفی کرده و می‌فروشند.

ما نیز همواره به مشتریان توصیه می‌کنیم که حتی المکان محصولات خود را از فروشندگان معتبر خریداری کنند. همچنین درصورتی‌که قصد خرید از شهرهایی نظیر بانه رادارند حتماً با یک نفر همراه که متخصص و آشنا با لوازم‌خانگی باشد خرید کنند.

تأثیر قطعی برق بر سوختن لوازم برقی

قطعی برق می‌تواند به لوازم‌خانگی شما آسیب بزند. معمولاً قطعی برق به همراه نوسان شدید برق همراه است؛ همین نوسان است که باعث سوختن قطعات و لوازم برقی می‌شود. استفاده از محافظ برق اولین گزینه‌ای است که باید برای محافظت لوازم برقی در مقابل نوسان انجام دهید. درصورتی‌که زمان قطعی برق را می‌دانید حتماً سعی کنید لوازم برقی خود را در ساعت موردنظر از برق بکشید.

تامین قطعات لوازم خانگی برای همکاران

مجموعه آرین کولر با داشتن مجموعه وسیعی از قطعات موردنیاز لوازم‌خانگی، اقدام به تأمین و ارسال قطعات موردنیاز لوازم‌خانگی می‌نماید. ما قطعات موردنیاز برای همکاران و تعمیرکاران لوازم‌خانگی را تأمین کرده و ارسال می‌کنیم. ارسال به کلیه نقاط کشور انجام می‌شود.

تعمیر لوازم خانگی دست دوم در تهران

با افزایش روزافزون قیمت‌های لوازم‌خانگی، بازار تعمیرات این کالاهای ضروری داغ شده است. درگذشته بسیاری از افراد در کشور به‌راحتی لوازم خانگی معیوب و دست‌دوم خود را کنار می‌گذاشتند؛ حتی اگر قابل تعمیر و استفاده بود. اما در حال حاضر که قیمت این لوازم سربه فلک کشیده است، بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند حتی المکان از این وسایل استفاده کنند. در سوی دیگر ورود برخی از لوازم‌خانگی کر ای نیز به کشور ممنوع شده است. همین موضوع باعث ایجاد نگرانی و دغدغه در بین مصرف کنندگان لوازم برقی کره ای شده است. 

مجموعه آرین کولر خدمات تعمیرات انواع لوازم‌خانگی با هر برند و نوعی را انجام می‌دهد. ما با داشتن انبار بزرگی از قطعات موردنیاز لوازم برقی از معتبرترین مراکز تعمیرات لوازم برقی در کشور هستیم. مشتریانی عزیز هم که از لوازم برقی برندهای کره‌ای استفاده می‌کنند نگرانی نداشته باشند. ما همه قطعات موردنیاز لوازم برقی کره‌ای را در انبار خود موجود داریم.تکنسین‌های ما برای کار بر روی هر برندی از لوازم‌خانگی آموزش‌دیده‌اند. ما می‌توانیم یخچال، ماکروویو، اجاق‌گاز، ماشین ظرف‌شویی، ماشین لباسشویی ،خشک‌کن و سایر لوازم برقی شمارا تعمیر کنیم. تکنسین‌های ما همان خدمات عالی به مشتری، توانایی فنی و قیمت اولیه را ارائه می‌دهند.

در صورت درخواست مشتریان برای تعمیر لوازم‌خانگی در محل، در صورت مقدور بودن کارشناسان تعمیرات در محل حضور یافته و اقدام به تعمیر لوازم‌خانگی شما می‌کنند.

خرید لوازم خانگی دست دوم در تهران

بسیاری از افراد به دلایل مختلف قصد فروش لوازم‌خانگی دست‌دوم و کارکرده خود رادارند. درگذشته افرادی با شرایط اقتصادی خوب و متوسط بسیاری از وسایل برقی کهنه و خراب خود را دور می‌انداختند. اما با شرایط اقتصادی فعلی حتی وسایل برقی غیرقابل استفاده را می‌توان باقیمت مناسبی به خریداران ضایعات فروخت. فروشندگان لوازم‌خانگی غیرقابل استفاده به دلیل آشنا نبودن با مراکز معتبر خریدار این لوازم، اغلب لوازم خود را باقیمت بسیار پایین به خریداران سیار می‌فروشند. ما سال‌ها ها سابقه در زمینه خرید لوازم‌خانگی از مشتریان تهران و سراسر کشور داریم.

ما از معتبرترین مراکز خرید لوازم‌خانگی دست‌دوم در تهران هستیم و لوازم‌خانگی برقی شما را باقیمت بسیار مناسب خریداری می‌کنیم.

 
فروش لوازم خانگی دست دوم در تهران
بسیاری از شرکت ها ،مراکز صنعتی و تجاری و حتی منازل ترجیح می دهند لوازم خانگی دست دوم خریداری نمایند .در این میان خرید لوازم خانگی دست دوم با کیفیت و در حد نو و البته با قیمت مناسب گزینه ای ایده آ  برای هر شخص یا مجموعه می باشد.ما با ارائه لوازم خانگی دست دوم با کیفیت و در حد نو و با گارانتی به این عزیزان خدمات رسانی می کنیم.
 
ما با تهیه و خرید لوازم خانگی دست دوم و در صورت نیاز تعمیر آن ،لوازم خانگی را با قیمت مناسب به مصرف کننده 
 فروش محصولات گلدایران
گلدایران از معتبرترین فروشندگان لوازم الکترونگی در ایران می باشد.این شرکت با واردات،فروش و ارائه خدمات گارانتی و لوازم جانبی انواع محصولات الکترونیکی خانگی شناخته شده می باشد.مجموعه آرین کولر طرف همکاری با نمایندگی های گلدایران در تهران می باشد و اقدام به توضیع ،فروش و خدمات پس از فروش محصولات گلدایران می نماید.
فروش یخچال
فروش یخچال های دوقلو سامسونگ ،هیمالیا ،اکولوکس ،اسنوا با قیمت های مناسب
فروش سخچال ساید بای ساید سامسونگ
فروش عمده 5 عدد جاروبرقی کارکرده در حد نو
فروش 4 عدد جاروبرقی پاناسونیک به صورت عمده با قیمت مناسب با مشخصات زیر
قدرت موتور 2000
دارای سیم جمع کن
دارای فیلتر بهداشتی
دارای لوله تلسکوپی
پاکت جاروبرقی
 
فروش لوازم خانگی جهیزیه عروس
 

مجموعه آرین کولر خدمات فروش ست کامل لوازم خانگی جهیزیه عروس در تهران با شرایط ويژه را انجام می دهد.مجموعه آرین کولر آمادگی فروش لوازم خانگی به زوجین با قیمت مناسب می نماید.از این رو ما تخفیف های ويژه ای برای فروش لوازم خانگی برای زوجین در نظر گرفته ایم.برای اگاهی از شرایط و تخفیفات ويژه فروش لوازم خانگی در تهران با شماره های موجود در سایت تماس حاصل فرمایید.

خرید و فروش و تعویض لوازم خانگی در تهران

امروزه خرید و فروش لوازم خانگی یکی از دغدغه ها و چالش های خانواده ها در شهر تهران می باشد.افزایش سرسام آور قیمت ها و خروج برخی برندهای لوازم خانگی از کشور موجب شده است که خانواده ها برای خرید لوازم خانگی با مشکلات و محدودیت هایی مواجه شوند.البته مراجعین باید دقت داشته باشند که در شراط فعلی لوازم خانگی دست دوم و کارکرده آنها نیز ارزشمند است و با افزایش قیمت مواجه شده است .در گذشته بسیاری از افراد در شمال تهران لوازم خانگی قدیمی و کارکرده خود را دور می انداختند و یا با قیمت بسیار ناچیز به سمساری ها می فروختند اما در حال حاضر افراد می توانند لوازم خانگی دست دوم خود را با قیمت های مناسب و خوبی به فروش برسانند و با پرداخت مبلغ اضافه لوازم نو تهیه و خریداری نمایند.

Home Appliances

مجموعه آرین کولر از بزرگترین و معتبرترین خریداران و فروشندگان لوزم خانگی در تهران است .ما در کنار فروش لوازم خانگی نو و دست دوم اقدام به خرید لوازم خانگی دست دوم و کارکرده مشتریان عزیز می نمائیم.ما آمادگی کامل داریم لوازم خانگی دست دوم و کارکرده شما را با قیمت مناسب خریداری نمائیم این مجموعه آمادگی دارد در صورت درخواست مشتریان اقدام به تعویض لوازم خانگی نو و دستدوم با لوازم خانگی مشتری نماید.در واقع مجموعه آرین کولر خدمات خرید و فروش و تعویض لوازم خانگی در تهران را نیز انجام میدهد.

لوازم خانگی در تهران

با تولید لوازم خانگی جدید و ورود برندهای جدید به بازار روز به روز بازار این کالای پرمصرف خانگی بزرگتر می شود. در این میان تهران شهری است که از بزرگترین مصرف کنندگان لوازم خانگی در کشور می باشد.شهر تهران با بیش از 8 میلیون نفر جمعیت با فاصله پر جمعیت ترین شهر کشور می باشد.بدیهی است که در این شهر که مرکز اقتصادی کشور نیز هست ارائه خدمات مختلف و متنوع در زمینه لوازم خانگی بسیار لازم و ضروری است.خدمات نظیر فروش لوازم خانگی نو و دست دوم،تعمیر لوازم خانگی ،سرویس لوازم خانگی ،نصب لوازم خانگی و ... خدمات هستند که جزو نیازهای ضروری این شهر می باشند.

لینک های مرتبط

لوازم خانگی در اسلامشهر

مطالب و مقالات

ملاقات در دفتر

hide   آدرس: تهران- سرنوری- ۲۰متری- بعد از سه راه مسجد -عرفان ۲۷- پلاک ۱۸

hideشماره تماس: 09122845512

021-56355400

ساعت کاری آرین کولر

hideشنبه-۴شنبه------- ۸ صبح - 12 شب

hide پنج شنبه ------------ ۸ صبح - 10 شب

hideجمعه ------------------ 8 صبح تا 10 شب

بهترین فروشنده کولرگازی در تهران

ما همواره سعی می کنیم محصولات خود را با شرایط درخواستی مشتریان عرضه کنیم.

طراح سایت

   http://sitevaseo.ir  سایت: